دانلود جدیدترین ها
تبلیغات دانلود نرم.افزار عـکس آنتی ویروس و ....

 Ashampoo Undeleter 1.10 نرم افزاری بسیار کاربردی جهت بازگرداندن فایل های حذف شده می باشد. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید فایل های حذف شما شامل عکس ها، آهنگ ها و برنامه ها و … را بازیابی نمایید. از ویژگی این نرم افزار می توان به سرعت بالای آن اشاره نمود. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار داشته باشید.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از دانلودها ، دریافت کنید.

 

Ashampoo Undeleter بازیابی انواع فایل های حذف شده با Ashampoo Undeleter 1.10 قابل حمل

 



ادامه مطلب...
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

برش و چسباندن فایل های ویدیویی با نرم افزار Xilisoft Video Editor 2.1

Xilisoft Video Editor نرم افزار پرکاربرد ویرایش فایل های ویدیویی می باشد که از آن می توانید برای برش و چسباندن فیلم ها و فایل های ویدیویی مورد علاقه تان استفاده کنید. برش و چسباندن فیلم دو ابزار مهم این نرم افزار هستند که شما با استفاده از آنها قادرید تا یک فیلم را با مشخص نمودن زمان یا حجم مشخص به صورت مساوی به چند قسمت تبدیل کنید و یا قسمت های مورد نظرتان را خود برش دهید. همچنین با ابزار چسباندن این نرم افزار هم میتوانید دو یا چند فیلم را به یکدیگر متصل کنید و درون یک فایل ویدویی ذخیره نمایید. این نرم افزار از فرمت های AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, MKV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, RM, RMVB, TS, M4V, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.261, H.264, DV, DIF, MJPG, MJPEG, DVR-MS, NUT, QT, YUV, DAT, MPV, NSV پشتیبانی میکند و شما قادرید تا کارهای دلخواهتان را بر روی فیلم هایی که با این فرمت ها هستند در محیط این برنامه انجام دهید. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

برخی از ویژگی های این برنامه:
امکان خاموش کردن اتوماتیک سیستم بعد از پایان تبدیل
امکان برش و چسباندن فیلم ها و فایل های ویدیویی
امکان بریدن فیلم به صورت قسمت های مساوی
امکان ایجاد تغییرات دلخواه در تنظیمات فرمت ها
قابلیت نمایش فیلم در محیط برنامه قبل از تبدیل
امکان اضافه کردن افکت های دلخواه به فیلم
پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
حجم مناسب
و …

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:دانلود,دانلود نرم افزار میکس,ویرایشگر,
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

 

دانلود DJ Studio Pro تجربه ای ساده برای ویرایش موزیک ها


 

میکس و ویرایش صدا هرچند به عنوان یک شغل مطرح بوده و بسیاری از آن به عنوان یک کار حرفه ای یاد می کنند اما بسیاری از کاربران مبتدی هم می توانند با کمی حوصله و دقت حداقل موزیک ها و فایل های صوتی خود را ویرایش کنند. DJ Studio Pro یکی از نرم افزارهایی است که می تواند کمک کند تا حتی کاربران مبتدی در این زمینه هم بتوانند کار میکس و ویرایش و تدوین فایل های صوتی را با انبوهی از قابلیت ها انجام دهند. این تدوین گر حرفه ای که امکان پخش و اجرای تقریبا تمامی فرمت های صوتی را هم داراست قابلیت ویرایش موزیک ها با تمامی ابزار لازم را به کاربران می دهد. محیط کاربری بسیار جذاب و زیبا و البته بهینه شده کمک زیادی می کند تا کاربران بتوانند راحت تر از آنچه فکرش را می کنند به تمامی گزینه ها دسترسی پیدا کنند.
وجود افکت ها و کلیپ های صوتی متعدد ، امکان از بین بردن نویز صدا ، هماهنگی با Playlist ها ، امکان اجرای فایل های صوتی موجود برروی دیسک های صوتی ، تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر و ده ها قابلیت دیگر امکاناتی هستند که DJ Studio Pro در خود جای داده تا کاربران را برای یک تدوین حرفه ای اما ساده یاری دهد. نسخه کامل این ابزار مفید آماده شده تا شما کاربران با دانلود این ابزار ساده و سبک نسبت به قابلیت ها ویرایش و تدوین فایل های صوتی را تجربه کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:ویرایش فایل های صوتی,
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

 

پخش تمام فایل های مالتی مدیا با KMPlayer 3.0.0.1440 Final

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید . نرم افزاری که در عین کارآیی بالا ، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن ها به شمار می آیند . اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 5 تير 1390برچسب:مدیا پلیر, مدیا,
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad

 

 

این روزها تقریباً هرجا که پا بگذارید، تعداد زیادی فایل صوتی و تصویری می‌بینید که برای دانلود گذاشته شده‌اند و ممکن است شما هم از روی نیاز یا کنجکاوی آن‌ها را دریافت نمایید. مطمئناً برایتان پیش آمده که فایلی را که دانلود کرده‌اید نتوانید با هیچ Playerی اجرا کنید؛ خیلی‌ها این فایل‌ها را از روی رایانه پاک می‌کنند: فایلی که نشود اجرایش کرد، به دردی نمی‌خورد؛ مگر آنکه یک برنامه به آن نیاز داشته باشد. این برخورد کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد تا قبل از اینکه نرم‌افزار K-Lite Mega Codec Pack را شناخته باشید.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 5 تير 1390برچسب:مدیا پلیر, مدیا,
بازدید : مرتبه
ارسال توسط Behzad
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 130
بازدید هفته : 167
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 20229
تعداد مطالب : 60
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1